22 mars

Nu har vi äntligen fått vårt internet tillbaka!

Idag så har jag varit i skolan och pluggat massvis. Gjorde förra årets tenta i min kurs och då fick jag VG, hoppas inte att tentan på fredag är svårare bara. I morgon går jag i skolan igen och sen är det bara plugg hela veckan. Det är ganska svårt att plugga på bara, önskar man kunde få fler uppgifter eller gamla tentor.

Jag och Wille var nyss en snabbis på gymmet. Just nu har dom förändrat gymmet till det sämre, det var fler och bättre maskiner innan, så jag hoppas verkligen att det kommer bli bättre annars blir jag riktigt besviken. Just nu finns det inte ens hantlar under 12,5 kilo. Dåligt!

Nu börjar snart Hollywoodfruarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0