25 mars

Idag är sista pluggdagen innan tentan, så gissa vad jag ska göra idag?
Jag gjorde ett gammalt prov igår och hade bara ett fel, vilket även visade sig bara vara ett bråk som jag inte förkortat. Det känns bra! Jag hoppas bara att tentan imorn inte skiljer sig allt för mycket från det här provet.

Mitt problem just nu är bara hur jag ska plugga. Jag har gjort alla övningar jag kan hitta och gått igenom alla föreläsningar. Det känns verkligen som jag kan det nu, men om jag inte plugga så mycket som möjligt idag så kommer jag ångra det imorn. Men hur ska jag plugga? Kan ju gå igenom föreläsningarna fler gånger, men sen vet jag inte. Det löser sig väl..


Så här ser min dag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0