3 mars

Idag har jag verkligen haft lite vårkänslor.
Det är så underbart med sol och man märker att hela omgivningen blir gladare.
Inget ger väl en mer vårkänslor än när man går och köper glass.
Så efter skolan var jag helt enkelt tvungen att köpa hem glass till mig och Wille.
Jag testade på den nya Magnum Gold?! Den var faktiskt riktigt riktigt god.
Den smakade vaniljglass med kolasås.



Imorgon har jag skola mellan 9-12 och sen tar jag helg.
Tycker den här veckan gått riktigt snabbt, men det gör mig absolut ingenting.
Ser framemot söndag då jag ska åka hem till familjen och äta stek.
Ska bli gött med riktigt kött! =)

Nu ska jag ta mig en shot hostmedicin innan jag lägger mig.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men kom på Löööööööördag då!!

2010-03-04 @ 15:21:51
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: emmy

blev tyvärr inget bra med skjuts och så =(

2010-03-05 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0