8 mars

Igår var jag hemma och hälsade på familjen. Det bjöds på stek och semlor. Det känns verkligen nu att man inte bor hemma längre. Annars hade man typ gått in på sitt rum och stängt in sig där eller suttit framför datorn, men nu helt plötsligt är det roligt att hänga med föräldrarna.
Passade även på att besöka min farmor och farfar igår, fick även träffa en av mina fastrar till på köpet. Det är jobbigt att besöka farmor och farfar nu. Dom har blivit så gamla och slitna och jag önskar inget hellre än att dom vore sina glada och piggna gamla jag.
Sen kom även min svägerska och mina två brorsöner på besök. Jag fick min brödrost och nunchuck som Offe (min bror) och Camilla köpt till mig i Ullared. Så gissa om jag har rostat bröd nu?! Har längtat efter en brödrost hur länge som helst.


Nu har jag spenderat massa tid framför tvn. Hollywoodfruarna är nog mitt nya favoritprogram! Galna tanter det där alltså. Och jag älskar Maria Montazami. Hon är typ den gulligaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0