Deprimerad

När man äntligen har fått tillbaka sitt internet så försvinner tv-kanalerna... igen!!!!
Det här börjar bli väldigt frustrerande. Kommer inte kanalerna tillbaka idag så går jag ner till hyrebostäder imorn tillsammans med Emma och ger dom en fet utskällning. Tänker snart begära pengar tillbaka på hyran. Vi betalar ju för det här!

Annars på tisdagar så kollar jag alltid på Gossip Girl och One Tree Hill från sidereel.com. Det har inte kommit nåt nytt avsnitt av One Tree Hill sen den 23 februari och det kommer inte komma nåt nytt förrän den 26 april! Varför varför varför?? Gud vad jag lider just nu.
Men Gossip Girl tänker jag banne mig kolla på!


Kom tillbaka!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0