Ett älghuvud till middag

Jag var ashungrig och skulle göra mig lite mat. Det fanns biffar i frysen så allt jag skulle behöva göra var att koka potatis och göra sås. Sås ja, jag fick en kort beskrivning av Wille hur man skulle göra. Och jag tror verkligen jag gjorde precis som han sa. Efter att ha lagt i en buljongtärning så la jag i salt. I morse klagade Wille nämligen på att jag alltid saltar för lite, så den här gången skulle det allt bli mkt salt. Sen kom jag på att Wille sagt en annan gång att man behöver inte salta om man har buljongtärning. Oh no!
Vet inte ens om jag kan beskriva hur maten smakade. Det var salt? Det var nog det enda jag kunde känna.
Behöver jag ens nämna att jag dessutom råkade hålla tallriken snett när jag skulle sätta ner den på bordet och hälften av maten hamnade på tv-dosan? Nää, just det.

Jag känner mig ungefär så här förtvivlad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0