God morgon!

Det var inte jätteroligt igår, det var knappt något folk på stallarna. Verkade som att alla uteställerna var öppna så vi gick nog till fel ställe. Men jag hade trevligt sällskap iaf =)
Så det blev en tidig kväll igår och idag var jag uppe innan åtta. Jag älskar att vakna tidigt och känna sig pigg. Det är så underbart att ha hela dagen framför sig. Inte lika soligt idag som igår, men det kanske ändrar på sig.

Min pojkvän åkte hem till Värnamo igår för han ska jobba idag. Han kommer inte hem förräns imorn. Det är väldigt tomt här utan honom. Men det bästa med att han är borta är att jag kan äta glass till middag utan att han vet om det. Mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0