Minns balen & studenten

Nu har jag helg! Det kommer bli en helg full med plugg! Jag har tenta på fredag, min sista salstenta innan sommarlovet. Kommer dock ha en hemtenta också.
Ska verkligen lägga ner mycket tid på plugget nu för jag vill så gärna ha VG, och det vi håller på med nu känns verkligen som något jag kan.

Satt och kollade på lite gamla bilder på datorn nu. Fastnade bland bilderna från balen och studenten. Vilken tid det var! Blir verkligen glad när jag kollar på dom. Sen känner jag en stor saknad också. Saknar klassen och de gamla vännerna.
Tänkte iaf visa er några av bilderna.



Klänningen lite på sniskan där ja.
Skulle kunna visa er typ miljontals bilder, men det kanske inte är så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0