Nu är det gjort

Nu är tentan avklarad. Har ingen aning om hur det gick, men tror det gick bra. Vet att jag har ett fel då jag svarade i fel enhet men uträkningen är helt rätt så hoppas jag får en poäng för det iaf. Sen var det en himla kluring med, en gammal kinesisk gåta. Det var typ ett bambuträd som från början var 9 meter. En dag blåste en del av toppen av och hamnade 3 meter från stammen. Var på stammen gick trädet av? Jag fick det till 7 meter, kan det vara rätt? Det var hela tre poäng på den uppgiften.

Idag är det asvarmt ute! Hur underbart som helst. Så snart blir det en promenad runt trummen med Cilla och Emma.



Haha, jag passar verkligen inte i solglasögon! Är en sån snygg posare i mjukiskläder med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0