Nytt

Nu har jag rensat öronen på lilla Stina.
Enda sen hon var liten har hon haft problem med öronen. Dom har ofta varit skitiga och hon kliar sig ofta. Dom senaste dagarna har det verkat vara värre än vanligt, så nu har Wille köpt ett medel som jag gnuggat in i hennes öron. Det gillade hon inte! Men hoppas verkligen det blir bättre. Jag vågar inte rensa bort vaxet som sitter långt in i örat med en tops. Så hjälper det inte så får vi väl gå till en veterinär med henne.



Såg precis att ett nytt sims-spel ska släppas. The Sims 3 - Drömjobb! Ska komma nån gång i juni. Då ska man tydligen få följa med simmarna till jobbet och stå mellan flera valmöjligheter hela tiden. Det kan nog bli roligt.
Måste spela lite sims nu bara för det.
Herregud vilken spelnörd jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0