Felsms.com

Satt och läste lite på felsms.com.
För er som inte vet är det en hemsida med historier där någon skickat ett sms fel. Det är så fruktansvärt roligt, och i vissa fall är det så pinsamt att man själv blir generad.


Till: Min fru
Sms: Jag runkade till alla fotona som ligger i bokhyllan i arbetsrummet. Städar upp när jag kommer från träningen.
Svar: Va? Det är ju bara gamla bilder på barna när de var små??????

Förklaring: T9 när den jävlas som värst. Jag skulle skicka till frugan men jag skulle skriva stökade till och inte runkade till. Hon trodde att jag blivit galen. Sen så undrade hon varför ordet runkade fans i min mobil och inte hennes.

/Göran

ill: Killen det handlade om
Sms: Storleken har fanimej betydelse, iallafall när man träffat en kille med en mask på 10 cm som mest. Inget jag kan satsa på, är det därför han är singel? :)
Svar: Taskigt läge att råka skicka till mig!

Förklaring: Jag kände mig såklart skit taskig, men det va sanna ord som skulle till en tjej kompis. Killen är skit snygg och skit trevlig men jag måste ha en ordentlig kuk också med i paketet :)

/Jossan


Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0