youtube

Skapade mig just ett konto på youtube. Jag ville heta emmylundberg, men tydligen så var det redan upptaget, men jag fick några väldigt fina förslag på vad jag skulle kunna heta istället.


emmylundberg är inte tillgängligt, men du kan välja något av följande användarnamn:
emmylundbergful
MrEmmylundberg
emmylundberg1
emmylundbergable
TheEmmylundberg
emmylundbergify
Jo men emmylundbergful vill jag gärna heta! Och varför mr, och inte mrs eller miss som hade passat bättre?
Nu heter jag iaf emmylundbergbloggse. Det får bli bra.

Nu har jag laddat upp mitt första klipp som är på lilla Stina när hon var kattunge. Ska filma henne nån dag när hon springer runt och jagar Wille. Det måste ni bara se för det ser skitkul ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0