Vårshopping

Imorse åkte jag in till stan. Jag var tvungen att lämna in "recept" till Synpotik för ett par glasögon som jag vill ha. Nu är dom beställda och kommer om kanske två veckor. Sist jag köpte ett par glasögon så gick jag i nian tror jag. Då hade jag synfel -0,75 och -1,00. Nu har jag -2,25 och -2,50. Haha, verkligen på tiden att köpa nya. Dessutom fick jag hjälp med pengar till glasögon i födelsedagspresent av mamma och pappa så nu behövde jag bara själv betala runt 500 kr. Hur bra som helst!

Kunde ju självklart inte hålla mig borta från annan shopping så jag kom hem med en jacka, en klänning och ett par träningsbyxor. Ops. Jag skyller på våren! Den gör något med mig. Jag kan inte sluta shoppa!

Resten av dagen kommer jag plugga, får se om jag hinner med lite träning också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fina kläder :)

2010-03-24 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0