Yes!

Vi fick tillbaka vår gamla salstenta som vi gjorde för några veckor sen.
Som varje gång då jag ska få tillbaka en tenta blir jag så nervös att hjärtat nästan flyger ur bröstet på mig och det blir översvämning i klassrummet av mitt svett.
Men det gick bra den här gången också.
Jag hade 2 poäng från VG. 2!!! Riktigt riktigt störande. Men tydligen skulle dom överväga det och se om jag skulle få VG på kursen ändå. Så det känns ju bra att jag har varit på alla seminarium och föreläsningar.
Men annars så är jag faktiskt riktigt glad att jag klarade det! Det var ju min första salstenta och det var svårt att veta vad man skulle plugga på. Riktigt nöjd med att jag fick full pott på räknefärdigheter. Bevisar ju att jag kan räkna iaf.

Nu väntar jag på att Wille ska komma hem så vi kan äta lunch och sen träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0