10 maj

Så har vecka 4 av VFUn börjat. Det är ju bara tre dagar den här veckan dessutom och en är redan avklarad så det kommer gå snabbt till långhelgen.
Skoldagen har varit bra iaf. Barnen skulle göra en expedition genom Sverige och då skulle dom börja med att skriva sina adresser. En kille i femman visste inte sin adress, han visste inte ens vilken gata han bodde på. Är inte det lite skrämmande? Jag frågade till och med om han nyss flyttat, men det hade han inte.
En kul grej var att vi pratade lite om föräldrarnas jobb. En kille sa att han inte kunde berätta vad hans pappa jobbade med för det är hemligt. Coolt! Jag gissar på att han är hemlig agent, hur häftigt vore inte det?

Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av Desperate Housewives. Ni som följer det på kanal 5 har väldigt spännande och bra avsnitt framför er vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0