19 maj

Jag kom på att under de här fem veckorna så har jag cyklat över 25 mil (och svalt över 25 flugor). Det är ju ganska bra, det med cyklandet då alltså, inte flugorna. Men jag är faktiskt ganska trött på att cykla och jag är ganska trött på vägen jag cyklar två gånger varje dag. Men nu är det bara två dagar kvar! Sen blir det plugg hela helgen.

Nu har jag varit och tränat. Blev ett lugnt pass, har haft ont i magen idag och nu börjar jag få ont i halsen. Hoppas verkligen att det går över! Nu är det käkdags, kyckling!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Först läste jag kräkdags men insåg ganska snart att det inte var det du skrivit ;) haha. Hoppas du mår bättre i magen & halsen imorgon gumman :)

2010-05-19 @ 20:09:28
URL: http://lilienberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0