20 maj

Jaha, så var man sjuk då. Ont i halsen, ont i magen och ont i huvudet, men andra ord ingen träning idag. Tråkigt! Men har passat på att plugga lite, men har fått ont i ryggen nu efter allt skrivande på datorn. Så nu blir det vila resten av kvällen.
Funderar på att gå och köpa mig en glass, det ska ju vara bra för halsen!
Borde kanske inte gå till skolan imorn egentligen, men det är ju min sista dag och det skulle verkligen vara jättetråkigt om man inte fick säga hej då. Kommer sakna de små liven jättemycket! Det är inte klokt hur mkt jag längtar tills jag blir lärare på riktigt. 2,5 år kvar bara. Haha.

Nää, nu måste jag ha choklad! Är så desperat så jag skulle kunna slicka upp rester av choklad under soffdynorna.


Så här ser jag inte ut idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0