22 maj

Det är så varmt och jag älskar det!
Några timmar under förmiddagen så var jag ute och solade med Cilla. Hur gött som helst! Vi pratade om att vi måste få ihop ett gäng och resa utomlands framåt hösten. Jag vill så gärna åka nu så att jag dör. Men första veckan i juli så ska antagligen jag och Wille ta en sista minuten. Längtar!
Sen så har jag och Wille varit och köpt glass och ställt upp på en kärleksbild. Haha. Det är några studenter som håller på med något uppdrag. Jag fick även stoppa i mig 3 mentos och hälla i mig cola.

Snart ska vi grilla kyckling och äta hemmagjorda potatisklyftor och bearnaisesås. Åh, vilken bra dag detta är!

Förutom allt plugg jag sysslar med då..

Förresten så fäller Stina så sjukt mycket hår nu att man inte ens kan gosa med henne. Wille kan inte ha henne vid ansiktet för då hänger hälften av Stinas päls i hans skägg. Haha. Stackars katt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0