23 maj

Jag sitter här med mitt svintråkiga arbete! Jag är nästan klar nu, ska bara kolla så att jag har fått med allt. Hela den här kursen har varit helt luddig och jag har inte haft någon som helst förståelse för det vi har gjort. Jag har inte lärt mig någonting, och nu sitter jag och skriver ett arbete som jag inte har någon aning om hur det ska skrivas. Det finns nämligen ingen lärare som svara på våra frågor under helgen. Hur kan man då vara så dum och göra ett arbete som ska in på måndagmorgon när man inte tänker vara tillgänglig under helgen. Så nu är vi 30 förvirrade studenter som inte har någon aning om vi gör rätt eller fel.
Får väl stå ut två veckor till, sen är det sommarlov i 3 månader.

Snart ska det ätas grillat igen. Vädret är förresten väldigt lustigt idag. Jag och Wille var ute på en morgonpromenad och då var det svinvarmt ute. Sen gick vi till Willys på eftermiddagen och det var lite kyligare, när vi gick ut från Willys spöregnade det och nu är det varmt igen. Skumt.

Om det är någon som vill vara med på mitt bokbål är det bara att komma hit om 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0