25 maj

Känner att jag faktiskt har varit ganska så effektiv den här förmiddagen.
Dagen började jag med en morgonpromenad, sen pluggade jag och skickade in min opponering. I en bra stund gjorde jag lite träningsövningar, sen har jag diskat och nu ätit mat. Bra jobbat Emmy!
Nu ska jag låta maten smälta lite, sen blir det en till promenad eller gymmet.
Min förkylning/gräsallergi börjar lugna sig så idag har jag stor lust till att röra på mig. Har inte varit på gymmet på en vecka! Mår nästan psykiskt dåligt över det faktiskt.

En sak jag måste göra idag är iaf att tvätta håret. Faktum är att jag inte har tvättat det sen i torsdags, haha! Så därför tänker inte jag visa någon bild på mig. Jag tror ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0