8 maj

Hej!
Jag glömde helt bort att blogga igår faktiskt. Sorry.
Igår så gjorde jag bråkremsor i skolan hela dagen. Om du inte vet vad bråkremsor är så ska du bara vara glad. På eftermiddagen så städade jag och Wille hela lägenheten. Det behövdes verkligen. Sen kom Emma över och vi hade Wii-kväll.


En ganska gammal bild på mig och Emma.

Nu har jag och Wille varit och tränat och nu har jag fastnat framför tvn. Kollar på Teen Mom på MTV. Plötsligt känner mig så glad att jag inte har barn eller bor i USA, det verkar vara hemskt jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

men neej vilken hemsk bild :P

2010-05-08 @ 15:07:09
Postat av: emmy

haha nej den är fin =P

2010-05-09 @ 00:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0