Blöt

Usch, vad det regnar idag, tänker säkert ni. USCH, VAD DET REGNAR IDAG!!!!!! tänker jag. Jag har nämligen cyklat i regn och hagel från min praktikplats. Det är väl ca 6 km att cykla.
Ni vet när man håller i en isbit för länge så börjar det svida. Den känslan hade jag i mina lår hela vägen hem. Det gjorde så ont att jag knappt trodde jag skulle klara mig hem.

Nu ska jag bara ligga under filten och dricka te i några timmar tills jag känner mig redo att göra något.

Här får ni se den värsta och mest monsterlika bilden på mig någonsin. Men jag bjuder på den. Något hände med mitt ansikte under cykelturen också, jag menar så vacker har jag ju aldrig varit förr. Sen vill jag tillägga att jag var betydligt blötare än vad som syns på bilden. När jag drog av mig jeansen och tog av mig tjocktröjan under jackan så rann det vatten på kroppen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0