Gekås i Ullared

Idag var jag i Ullared med mina flickor Emma och Cilla. Jag kan inte förstå varför alla människor i detta lilla land måste åka till Ullared samma dag som mig! Man ska nog åka när man tror att det kommer vara mkt folk på Ullared, för då tror alla att det är det så åker dom någon dag. Eller nej, jag vet inte överhuvudtaget hur man ska tänka om den saken! För det är alltid alltid människor där, och alla vill göra mig illa med deras kundvagnar.

Mest nöjd är jag iaf med den här tavlan. Den är i 3D. Min gamla älskade Beatlestavla försvann (blev snodd) vid flytten och den finns nog inte att köpa längre, den kommer alltid vara den snyggaste tavlan jag någonsin ägt, men den här är också väldigt fin. Den hänger över pianot.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va snyggt det blev =)

2010-05-14 @ 09:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0