Hjärtekrossaren

Åh jag blir så less! Jag var så ju glad över att min telefon funkade igen, men så fort jag fick ett sms så gick den sönder igen, så nu måste jag skicka in den ändå!

Idag har skoldagen varit bra. Jag lunchade tillsammans med några killar i nian. Mkt intressant måste jag säga. Fick höra grejer jag aldrig trodde att tolvåringar hade en aning om. Satte ju i halsen några gånger kan jag ju säga. En gång var bland annat när den ena killen säger: "Jag kanske inte får nån brud på högstadiet, men på gymnasiet ska jag ha en kk iaf". Sen kollar han förvånat på mig och utbrister: "Vet du vad det betyder?" Hmm, det borde väl vara han som inte vet vad det betyder!
Sen plötsligt säger den ena killen: "Du är snygg".
Va? tänker jag och kollar mig runt omkring, sen ser jag att han kollar på mig med ett stort leeende och säger det igen. Haha. Jag frågade om han inte tyckte att jag var lite för gammal för honom. Jo, sa han då dystert och började pilla i maten. Jag är en sån hjärtekrossare!

Efter skolan blev det ett litet "krismöte" med lärarna som har hand om klassen jag är i. De har aldrig varit med om dess like, säger de. De har aldrig varit med om en värre klass och nu är måttet rågat (säger man så?). Vi kom iaf fram till att en kille, som verkligen är den värsta av dom alla, måste byta klass nästa år, och tills dess kommer han antagligen få sitta hos rektorn och jobba. Kan inte säga annat än att han förtjänar det. Har aldrig träffat en sådan usling. Han ljuger en rakt upp i ansiktet och är så elak mot de andra barnen att man nästan vill ge honom stryk.

Ojdå, långt inlägg det blev. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0