Katten

Idag var det ju då sista dagen på praktiken, väldigt sorgligt. Trivdes verkligen bra med att gå runt där och låtsas som att jag jobbade som lärare, nu är jag bara student igen. Kommer sakna barnen jättemycket! Men antagligen ska jag tillbaka ditt på min nästa VFU i höst, annars tänker jag ändå åka dit och hälsa på.

Nu är det bara plugg som återstår och det är vad jag kommer sysselsätta mig med hela helgen. En del soffliggande lär det också blir. Jag är fortfarande sjuk, är så full av slem att jag knappt kan andas. När jag är förkyld så snarkar jag om nätterna. I natt väckte Wille mig för att tala om att jag spann (alltså som en katt, vet inte hur man böjer spinner?) Han hade först trott att det var Stina som kommit för att gosa, men till sin besvikelse så var det ingen liten söt katt utan en stor äcklig och förkyld flickvän.

Nu står en kladdkaka i ugnen. Den ska jag slänga i mig sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0