Little sweat ain't never hurt nobody

Jag dog nästan efter mitt sista träningspass. Det var riktigt jobbigt. Mådde så dåligt efteråt att jag faktiskt spydde lite, men efter jag hade gjort det så mådde jag bra igen. Skulle väl inte rekommendera att träna så här mycket på en dag egentligen, men gör man det bara nån gång ibland så skadar det ju inte. Tycker det har varit helt underbart att träna så här mycket. Känner mig stolt.

Nu har jag vräkt i mig lite mer än en halv pizza. Men det är väl ingen som kan säga att jag inte gjort mig förtjänt av det. Eller? Nu ska jag kolla på film innan jag sussar sött.

Kommentarer
Postat av: S

för att träningen ska bli maxad så behöver kroppen vila. så egentligen spelade nog inte det där sista träningspasset så stor roll egentligen. men bra gjort :)

2010-05-03 @ 16:48:23
Postat av: emmy

Klart kroppen behöver vila, och det får den också genom sömn och de timmar man inte tränar samma muskelgrupper som tidigare. Så eftersom jag tränade mage det sista passet och inte gjort det tidigare under dagen, eller dagarna tidigare, så spelade det roll =).

2010-05-03 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0