Lördagsfestival

Vilken trevlig kväll det var igår! Vi stod för förfesten och alla verkade ha jättekul. Lite tråkigt bara när det kommer massa oinbjudet folk som inte ens tar av sig skorna eller hälsa. Som tur var hann de inte vara kvar särskilt länge.
Efter förfesten så gick vi till festivalområdet och kollade på Maskinen. De var riktigt bra, fast jag kände inte igen så många låtar. Tro det eller ej, men Maskinen lyssnar jag faktiskt inte så mkt på.
Under kvällen fick jag faktiskt min första förfrågan om att ha trekant med två killar. Haha. Efter att ha presenterat min pojkvän för honom insåg han att det aldrig skulle hända, så då gick han vidare till Jennie och undrade om inte hon kunde tänka sig en tvåkant. Haha, finns mkt skumt folk här på Campus. Som en kille som stod och höll mig om benet en bra stund. Vad ville han?

Idag fortsätter festivalen. Om en stund ska vi dra till Cillas korridor och hänga där tills det är dags för att dra sig till området.



Finns mkt fler bilder, lägger ut alla på Facebook imorn eller nåt.

Kommentarer
Postat av: jennie

Lägg upp på fejjan nu :D

2010-05-17 @ 15:58:35
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0