Om du kommenterar så bjuder jag på söndagspizza

Jag lägger ner så mycket tid på träning bara så jag kan trycka i mig en pizza varje söndagskväll. Det är nämligen tradition i det här hushållet. Men man måste göra sig förtjänt av den så det gäller att man tränar.


Dagens söndagspizza: Hawaii med kebabsås.

Till något helt annat. Jag har snart skrivit den här bloggen i två år och skrivit över 1000 inlägg. Skulle inte ni kunna vara så snälla att börja kommentera snart? Det börjar bli tråkigt att skriva när man jämt har noll kommentarer. Ni är ju faktiskt ganska många som läser så snäll jag ber er!!!!!
Okej, så seriös är jag inte. Vet ju att jag nu ironiskt nog säkert inte kommer få några kommentarer på det här inlägget. Men skulle vara gulligt av er om man kunde få lite feedback ibland. Vad ni vill att jag ska skriva om och så.

Jaja. Nu ska jag förbruka en 4587759 del av pizzan genom att gå till toaletten.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Emmy! Jag kan ju kommentera nu då när ingen annan gör det :P. Du kan väl lägga ut lite fler bilder på dig själv, du är så söt. Förresten så ser du och din pojkvän ut som ett hollywoodpar. Annars så är din blogg jättebra och jag följer den slaviskt!



Du vet kanske inte vem jag är, men jag läser också till lärare :)

2010-05-10 @ 14:56:30
Postat av: Emma

Emmy jag vet jag är jättedålig på det men jag lovar att kommentera oftare ;) haha kollar din blogg mer än en gång om dan ;)

2010-05-10 @ 17:54:29
Postat av: Julia

Åh, nu fick jag dåligt samvete. Jag läser ju din blogg jämt. Måste ju veta hur du sköter om min bror! Och dig själv såklart .:) Jag tycker du ska lägga ut fler "hejhej filmer". ;D Det lär förlänga mitt liv ytterligare 250 år kan jag ju säga..

2010-05-11 @ 17:56:27
Postat av: pappa

man kan inte ha kebabsås på en Hawaipizza de är ju äckligt

2010-05-12 @ 22:29:54
Postat av: pappa

Man kan inte ha kebabsås på Hawaipizza, de är ju äckligt

2010-05-12 @ 22:34:35
Postat av: emmy

Jessica: Tack så mkt! Haha, detg måste ju vara den senaste bilden jag la upp mig och Wille dju menar ;)

Emma: haha du är ju typ den flitigaste på att kommentera i min blogg =)

Julia: Haha, jag ska försöka filma en till sån då =P

Pappa: Det är jättegott! Du måste smaka =)

2010-05-13 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0