Shopping

Jag följde med Wille till gymmet idag. Fick liksom inte nog igår? Men bara man inte tränar samma muskelgrupp flera gånger i rad så är det lugnt. Tränade när det gällde styrka mage och rygg igår så de musklerna fick ju vila idag. Men imorgon blir det ingen träning, mer än cyklandet till VFUn då.

Tidigare idag var jag i stan och shoppade. (Jag och Emma skulle egentligen ha shoppat i lördags men då var alla affärer stängda, vi fick oss iaf lite motion när vi gick hem). Först hittade jag ingenting. Men när jag väl köpte mig en tröja så hittade jag hur mkt som helst.

Försökte ta kort på det jag köpte, men en liten katt ville hemskt gärna förstöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0