Sista veckan

Idag har jag varit i skolan. Helt oväntat fick jag hålla i en lektion om vattnets kretslopp. Panik! Men underligt nog så har jag sparat en låt i mitt minne som vi sjöng på mellanstadiet som gav mig all info jag behövde.
Tänk, nu är det bara 3 dagar kvar. De här fem veckorna har gått så himla snabbt.

Annars idag så har jag varit och tränat och förberett en lektion tills imorn. Tanken var att jag skulle ha sovit nu för längesen, men jag var bara tvungen att kolla på de sista avsnitten av One Tree Hill och Gossip Girl. Jag dör! Jag hatar säsongsavslutningar, kommer aldrig klara av att vänta tills det börjar igen. Får väl inte avslöja vad som händer eftersom många av er säkert inte har sett det, men kan ju säga så mkt som att båda serierna slutar på ungefär samma sätt.
Jag såg även sista avsnittet av Desperate Housewives igår. Imorgon är det sista avsnittet av 90210 och på fredag Top Model 14. Vad ska jag nu göra på dagarna? Men snart börjar ju äntligen True Blood!

Kommentarer
Postat av: Emmy N

Vattenmoln som faller ner som regn och snö...lalalala!! Hoppas allt är bra med dig. Hur ser dina sommarplaner ut? Jag tycker nästan att det är dax för ännu en återträff med "gamla gänget" och höra hur det gått för alla under året. Hoppas på att alla kan vara med denna gång i så fall. kramar från Emmy

2010-05-19 @ 11:27:38
Postat av: emmy

Hahaha ja den var det!

Jag ska jobba en del på en förskola i Kärda så kommer vara hemma en hel del. Hur ser dina planer ut då?

Ja, absolut! Vi måste träffas!!

Kul att höra från dig! =) KRAM

2010-05-19 @ 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0