Suck

Åh jag är så deppig! Jag har ingen bra dag alls...
I skolan var barnen värre än någonsin. Jag är ju som sagt i en klass med många olika svårigheter så att få dom att vara tysta och sitta stilla är ibland extremt svårt. Idag var de faktiskt fruktansvärda, de gapade och skrek precis hela tiden. Min lärare från universitet kom för att lyssna på mig när jag höll i en lektion. Det var första lektionen som klassen hade tillsammans och de var helt galna. Lektionen gick skit. Men som tur var sa läraren senare att hon inte vet hur hon skulle ha skött genomgången på annorlunda vis i den här klassen, sen sa hon att jag var duktig och att det är svårt att hålla en lektion det första man gör för 5-6-klassare, speciellt då de har koncentrationssvårigheter. Det hade ju varit en betydligare lättare utmaning om jag fått hålla en lektion för små snälla 1-klassare.
Jag känner mig fortfarande frustrerad över den här lektionen iaf, kunde de inte ha skött sig den lilla stunden? Suck. Men jag gillar dom fortfarande lika mkt och imorn är de förhoppningsvis lugnare.

Över till något annat så gick min telefon sönder imorse. Verkligen skitkul! Så är det någon som försökt nå mig under dagen så vet ni varför, men nu har jag min gamla tröliga telefon sålänge så nu kan jag nås.


Deppiga jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0