Typiskt mig

Jag och Wille åt grillad kyckling idag igen. Wille skulle ha potatissallad till sin, jag skulle ha pommes eftersom jag inte är så förtjust i potatissallad. Till min besvikelse fanns det typ bara 20 pommes kvar, men jag bestämde mig för att tillaga dom ändå. Jag såg verkligen fram emot att få vräka i mig kyckling och pommes, men självklart så glömde jag bort mina pommes i ugnen och jag kunde likväl stoppa i mig kolbitarna från grillen som att äta dom. Så jag fick ju äta potatissallad iaf! Alla ni som tänkte "typiskt Emmy" räcker upp en hand nu.
Vet inte om jag har gjort sönder en spegel för mycket eller nåt, för jag drabbas alltid av sådan här små skitsaker som förstör min dag.

Nu kollar jag på A Cinderella Story som jag kanske har sett 5857360 gånger, men den är fortfarande lika söt. Snart är det läggdags. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0