Världens sämsta mamma

Haha jag hade en jätteskum dröm inatt. Jag och Wille fick ett barn, en dotter. Vi hade inte köpt några saker så direkt efter att bebisen ploppat ut så åkte vi till City Gross och köpte en filt, några skålar och en nappflaska. Sen åkte vi hem och sen kom Tobbe över och stannade i flera dagar och vi hade då under tiden lagt undan bebisen. Efter några dagar kom vi på att vi glömt bort bebisen och hittade henne i kylskåpet, halvdöd! Vi lyckades iaf rädda ungen och vårat nya problem var att ge henne ett namn.
Hoppas inte den här drömmen var en sanndröm, kommer jag bli en så dålig mamma att jag glömmer ungen i kylskåpet? Hoppas inte!

Nu ska jag plugga, ska sätta igång nu så jag kan få gå ut i solen sen och sola! Det är verkligen jättefint väder ute idag, och det gör en verkligen glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0