12 september

Hela förmiddagen har jag och Wille kollat på Jane Eyre. Minns att mamma har den serien hemma och att jag kollat på den en gång och tyckte att den var jättetråkig! Nu, flera år senare, tycker jag den var skitbra! En tragisk och romantisk berättelse. Wille var tvungen att kolla på den för en uppgift i skolan, och jag satt mest med som sällskap. Men blev helt fast!

Något annat vi har gjort idag är att ha skrattat åt den lilla katten. Hon har de mest underliga platserna där hon älskar att vara.


Det var inte så att hon var påväg ut från tv-bänken, utan vi hittade henne stående/liggandes så i typ 5 minuter.


Sen gick hon och la sig i kassen.

Andra ställen hon gillar att vara på är bl a i byrålådorna och i en stor kartong som finns i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0