17 september

God morgon!
Såg ni också debatten på tv igår? Tycker det är jätteintressant faktiskt. Men får typ total panik när politikerna skriker i munnen på varandra och man hör inte vad någon av dom säger. Peter Eriksson var ju näst intill extrem. Han högg och höjde rösten hela tiden. Gjorde ett väldigt dåligt intryck som partiledare tycker jag. Men hur gullig är inte Maud Olofsson? Hon verkar vara en hur mysig "tant" som helst. Verkligen en duktig politiker!
Nu har jag iaf bestämt vilka jag ska rösta på. Tänker inte säga vilket parti, men kan säga så mycket som att det blir ett blått parti. Tycker att de har skött sig bäst när det gäller debatter och verkar mest förståndiga och har koll på saker och ting. Sen vill jag mycket hellre ha Fredrik Reinfeldt som statsminister än Mona Sahlin.
Men det är ju vad jag tycker.




Nog om det. Idag ser min planering ut så här:

- Skriva på hemtentan
- Storstäda lägenheten
- Dansken och Tobbe kommer hit
- Fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0