2 september

Idag var jag tvungen att ta mig till biblioteket för att träffa min studiegrupp. Som tur är så är vi alla lika ambitiösa. Vi jämförde våra uppgifter lite snabbt och sen var vi nöjda. Sen åkte jag in till stan och köpte födelsedagspresent till Cilla och ett kakfat som jag har suktat efter sen i våras. Nu är det köpt! Första gången jag var på stan utan att gå in i någon klädaffär tror jag. Gick enbart in i 3 affärer, sen orkade inte mitt huvud mer.
Är på bättringsvägen, men är ju inte på topp. Imorgon mår jag förhoppningsvis bättre.

Det är ju september nu och det innebär att det är en gratisvecka på det nya gymmet, Olympen. Jag har längtat hela sommaren efter att få gå dit! Wille är där nu och säger att det är jättebra. Det spritter i hela min kropp. Jag vill träna! Men jag får helt enket vänta tills förkylningen gått över. Förhoppningsvis hinner jag träna där en-två dagar där gratis.

Fick hem mina julgardiner jag beställde för ett tag sen idag. Pinsamt att säga, men jag längtar lite efter julen faktiskt. Tycker det är så mysigt med jul.


Gardiner till köket och vardagsrummet, får lägga undan dom ett tag.


Kakfatet. Tanken var att vi skulle ha massa stenar som vi plockade i Rhodos där, men vi var tvugna att slänga dom innan vi åkte hem eftersom de vägde för mycket. Kommer nog variera lite med saker på det. Just nu ligger grönsaker där som är från Willes föräldrars växthus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0