21 september

Idag har jag fixat gästkort till Jennie som kommer i helgen, bokat tid hos doktorn, sprungit en runda, pluggat och tränat. Effektiv dag!
Trodde jag skulle dö efter att jag sprungit idag. Jag har inte sprungit på över ett år, får alltid ont i mina fötter och knän när jag springer. Men tyckte det var dags att testa igen och det gick bra, men det var sjukt jobbigt. Men det kunde jag kanske ha räknat ut efter att ha proppat i mig godis och onyttigheter varje dag de senaste tre veckorna.
Men känns gött att ha kommit igång med träningen igen. Sa upp mitt medlemsskap på gymmet idag med, så imorn börjar jag på det nya gymmet. Ska bli kul!

Nu ska det bli spännande att se om jag kan röra mig imorn eller inte. Men tränade inte så hårt på gymmet, tror det är bäst att börja lite lugnare. Annars blir jag väl sjuk.

Nu ska jag diska. Wihoo!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

woo tack :D gör du något speciellt på fredagen? tänkte om jag ska komma då eller på lördagen? :)

2010-09-21 @ 21:58:55
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: emmy

jennöö jag har tenta till klockan fem på fredag, men du får komma efter det om du vill eller på lördagen om du hellre vill det. mig spelar det ingen roll =)

2010-09-22 @ 18:40:56
URL: http://emmylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0