22 september

Började dagen med att plugga i biblioteket med Emma, Elin och Simon. Tycker att jag fattar mindre och mindre ju mer jag pluggar. Men har hela dagen på mig imorn med så då hoppas jag att jag får lite mer klarhet.

Kollade nyss på One Tree Hill. Jag grät från första sekunden av programmet till den sista sekunden. Det var så sorgligt. Kan ju inte berätta om det även om jag vill. Vill ju inte förstöra för er som följer det på tv.

Hämtade ut ett paket tidigare idag också. 6 böcker till den nya delkursen som börjar på måndag. Det fick jag betala 1138 kr för! Riktigt trist...


Kommentarer
Postat av: jessica

jag grät också från början till slut av one tree... ojojoj!! mkt tårar!!

2010-10-04 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0