Blondinbella i Växjö?

Idag hade vi en föreläsning i ca 4 timmar. Mina anteckningar fyller en halv sida. Även då det var en ganska intressant föreläsning så lärde jag mig ingenting. Totalt onödigt att jag spenderade hela dagen igår till att läsa boken. Men inget att göra åt nu.

Nu ska jag äta lunch, med andra ord kakor. Jag har blivit beodrad att gå upp i vikt så det är väl bäst att jag gör det då. Jag har ätit godis sen förra måndagen och jag har knappt någon ångest. Gött! Men längtar fortfarande efter att få träna. Är inte riktigt bra än och vill inte riskera att bli ännu mer sjuk så lika bra jag vilar, men en promenad blir det nog senare idag.

Förresten, himla skit att jag missade Blondinbella igår ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0