Kärringen Emmy är på g igen

Idag har jag varit ledig från skolan, men inte mindre plugg för det. Spenderade hela min förmiddag med satsanalys och frasanalys. Jättekul!

Men tar alltid paus i mitt pluggandet när det går något bra på tv. Anpassar liksom mitt pluggschema efter tv-tablån. Inte så bra kanske, men det fungerar för mig.

När jag inte pluggar så broderar jag en present. Kan inte berätta vad det är, vill inte förstöra överraskningen. Det är klart nu iaf, så har påbörjat att brodera lite jultavlor istället. Broderar och samlar sten, det är jag det. Ska gå till ålderdomshemmet och vara med på syjunta tror jag. Där passar jag nog in.


De här tavlorna sydde jag till mamma och pappa i julklapp förra året.

Nu har Wille och Calle bett mig sy zombietavlor. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0