Maaaaat

Har kollat på både Gossip Girl och 90210 nu. Gossip Girl-avsnittet var ganska tråkigt idag. 90210 var bättre, gillade inte den serien till en början men nu är den helt okej. Inte lika bra som Beverly Hills 90210 dock. Imorgonbitti är det dags för One Tree Hill. Hoppas jag inte blir besviken.

Sitter och lusläser kurslitteratur till hemtentan nu. Jättetråkigt! Men ska försöka få så mkt avklarat nu i veckan som möjligt så jag slipper stressa i helgen. Hoppas på att min pojkvän kommer hem från träningen snart så han kan laga mat åt mig. Matlagningen är lite speciell hemma hos oss. Oftast är det Wille som lagar maten eftersom han är så noga med kryddor och sånt som jag inte vet något om, dessutom blir det alltid fel när jag ska lägga mig i. Jag brukar mest stå bredvid och hacka något (tills Wille tar över för att det går för långsamt eller för att han tror att jag ska skära mig) eller röra i någon gryta och salta ibland. Men jag måste absolut vara med i köket! Han tycker inte om att laga mat ensam, så jag är så snäll och ställer upp ;)
Baka är jag duktig på, och jag kan laga mat också, bara inte lika bra som kocken här hemma.
Nää, nu får han komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0