Söndag

Vilken bra helg det har varit!
Igår var vi på födelsedagsfest hos Cilla. Vi hade skitkul! Sen drog vi till Sivans och hade kul där med. Tråkigt bara att man måste dra dit så tidigt för att komma in. Man hinner tröttna innan klockan tolv. Det roligaste på Sivans var när jag stod och pratade med Shkumbin och låten "alors on danse" spelades och Shkumbin sjöng med i refrängen; Alone France. Haha, jag dog!

Idag har det varit en slappdag med pizza och glass. Ska snart gå och lägga mig fast jag är ledig imorn. Eller särskilt ledig är jag inte för jag måste läsa ut en hel bok till tisdag. Men den är ganska intressant, handlar om hur hjärnan fungerar hos barn och hur det är för invandrarbarn att komma till Sverige och lära sig det nya språket. Mycket bättre än grammatikboken!


Det söta och lyckliga födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0