Tack & Hej, leverpastej

Nu är det så att jag inte kommer blogga här nåt mera.
När jag kollar tillbaka i arkivet så känner jag inte ens igen mig själv och jag känner att det är dags att gå vidare.
Det har varit jättekul att blogga och därfär kommer jag fortsätta med det, men inte på den här bloggen.

Nu är det nämligen en gammal blogg jag har som gäller. Det är mina kära gode poesiblogg som jag skrev i förr. poesiemmy.blogg.se .Men nu är tanken att jag ska skriva lite dikter ibland men fortfarande skriva om mitt liv och vardagliga händelser. Alltså, det är inga vackra dikter med något poetiskt budskap om ni nu trodde det. Det är roliga dikter, dikter som är skrivna lite skämtsamt. Och bara rim!
Hoppas ni vill följa mig där istället! =)

Tack för den här tiden bloggen!



poesiemmy.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Julia



Sorgligt! Jag trivs verkligen med att läsa din blogg, snokare som jag är..Du skriver så bra. Men ja, det lilla jag läst av din poesi har varit sjukt kul - så ser fram emot mer :)

2010-10-01 @ 16:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0