Tråkigt att vara sjuk

Jag dör av tristess! Det är så tråkigt att vara sjuk! Jag orkar knappt lyfta kroppen från soffan för att gå ut till köket för att hämta en kaka. Hela bordet är fyllt med snorpapper, jättefräscht! Men orkar ju inte gå in till toaletten för att snyta mig, är alldeles för sjuk för det.
Skulle egentligen gå ut med tjejerna idag, men insåg att det är bäst att jag vilar upp mig och blir frisk så att jag orkar med helgen. Då kommer Jennie hit!

Svintråkigt att vara sjuk när man har en frisk pojkvän. Han går runt och är rädd för mig. Skulle jag pussa honom skulle han antagligen skrubba munnen med tvål, han är rädd för att bli smittad. Får gosa extra mkt med min katt istället.


Här låg vi och sov igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0