Vardagslyx

Förmiddagen bestod av plugg med studiegruppen. Nu har vi den tentan avklarad iaf, bara två kvar.
Pluggade ännu mer när jag kom hem, så den här dagen har alltså mest bestått av plugg.

För en stund sen så var jag ute och gick med Cilla och Emma. Tror inte det är tyst en sekund när vi är tillsammans. Haha, men det är bara roligt. När jag kom hem så bakade jag kladdkaka och gjorde fruktsallad. Kladdkakan blev väldigt kladdig, men jättegod! Hackade ca 75 gram blockchoklad och la i och det blev hur gott som helst!
Så nu sitter jag med min sambo och smaskar i mig kladdkaka och fruktsallad med grädde och kollar på Idol. Mys!

Behöver jag nämna att jag tappade min tallrik med kladdkaka i golvet, med kladdkakan nedåt då såklart? Jättekul, verkligen! Så typiskt mig. Och med min pms var jag ju på lagom gott humör. Men nu är jag glad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0